donderdag 30 mei 2013

plannen, ideeen, dromen ..

Haaaaai !
even een artikel  over mijn plannen, ideeen en dromen .
ik moet nu eigenlijk leren, maar in plaats daarvan zit ik nu filmpjes te kijken van onder andere Teske
Vera Camilla , tv te kijken en zoutjes uit de oven te eten.
wat niet echt slim is, want mijn cijfers moeten nog ietsje hoger.
niet heel veel ofzo, maar ik wil 0,4 puntjes hoger gemiddeld willen staan,
ik doe vwo en ik ga waarschijnlijk naar havo, maar dan wil ik wel een 'goede' havo leerling worden,
want dan blijf ik in mijn oude klasje omdat ik op een kleine school zit en er daarom maar 1 havo vwo klas is .
Morgen is het eindelijk weekend en dan komt mijn vriendin bij mij en dan gaan we samen een filmpje maken met verschillen DIY's en meer .
dat wordt mijn eerste filmpje voor mijn blog en ik heb er echt zin in.
wauw, ik zie de zon ondergaan, hij is heel mooi oranje en roze en hij verdwijnt steeds een stukje meer achter de huizen in mijn straat . lees verder voor meer geklets en gezeur wat heel heel heel  misschien wel leuk is om te lezen .. :)





ik zit nu op een kleine school dicht bij mijn huis ( ik kan er lopend heen, dan ben ik er in anderhalve minuut ) en het is echt een leuke school, ik heb de beste vriendinnen die je maar kan bedenken ( o.a. Veerle <33 ) en het is verder echt leuk, alleen .. ik weet niet wat het is, maar ik wil een nieuwe start maken, er is niks fouts of ergs gebeurt hoor, maar ik weet het niet, ik wil gewoon over nieuw beginnen.
het lijkt me leuk om naar een montessori college te gaan, maar daar wil ik ook sowieso na 3 jaar heen, omdat onze school te klein is om havo af te maken, maarja, dus ik ga gewoon na 3 jaar.
wat zeur ik eigenlijk , whajoow ;o

IK HEB OOK DE WINACTIE VAN SOPHIEHOPBEAUTY GEWONNEN , WAAUW ( UNBOXING ALS IK HET PAKKETJE HEB ! )

ik ga nu, ik heb morgen een biologie proefwerk en dat is veel om te leren, ook moet ik nog douchen maar ik durf bijna niet omdat laatst de douche ineens op ijskoud sprong ( 0 graden ) en toen werd het niet meer warm, ik moest mijn conditioner uitspoelen met een kraan in de keuken :)
dus ik ga, wens me geluk met mijn proefwerk, met het douchen, het feit dat ik nog 5 uur school moet overleven, eigenlijk minder, 1 lesuur is 50 minuten dus 5 x 50 + 20 minuten pauze, ga dat maar niet rekenen, dat is te veel werk, en oja, ik ben woensdag jarig ! ik wordt 13 , ein-de-lijk . ik krijg een witte ipod van mijn ouders en iets van veerle maar dat vindt ik gewoon eng eigenlijk want ze heeft 2 dagen nodig om het klaar te maken en ze wou 7 uur bij mijn huis gaan staan, woensdag, smorgens .
ik klets echt te veel, dus nu zeg ik :

Lots of Love,
Nikitaaa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten