donderdag 16 mei 2013

things about me !

hey iedereen !

welkom op mijn eigen blog over alles . 
beauty - lifestyle - nail arts - DIY - cooking - baking - & meeer
dit is nu al mijn 4e blog en ik heb ontdekt dat ik gewoon niet zo goed ben in beauty.
ik weet niks van highlighters, bronzers, eyeliners en al die sh!t.
dat weet mijn moeder wel, zij is visagiste.
vandaar dat dit niet alleen een beauty blog is. 
ik hou ook gewoon niet van make-up, s'morgens mascara en klaar ben ik met mijn 'make-up'
als je nu denkt, ik wil artikels lezen over beauty, ik blijf het doen hoor, maar gewoon minder.
en als je toch veel beauty en makeup en dat soort dingen wilt lezen ga dan naar 
en uh .. even over mij, ik ben Nikita en ik ben 12 jaar, over 3 weekjes 13,
en ik houdt van dansen - dieren - vriendinnen - jongens - creatief bezig zijn - vissen ( ik hou ervan hou ze zwemmen en als vriendjes , niet als eten :( )
je kan veel van me verwachten en alvast veel lees plezier guys !
lots of love,

Nikita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten