donderdag 16 mei 2013

Tag: '50 facts about me'

Hoi Iedereen !
misschien kennen jullie de tag '50 facts about me' wel.
vandaag ga ik hem voor jullie doen !
gewoon, 50 random dingen over mij om mij wat beter te leren kennen,
en omdat het een leuke en grappige tag is .
lees snel verder !





1 - ik heb een obsessie voor uilen als kamer decoratie
2 - ik drink graag thee, het liefst aardbei, kers of winter glow van 'Picwick'
3 - ik heb al 4  beauty blogs gehad
4 - ik hou van filmpjes maken, maar ik kom nooit uit mijn woorden
5 - ik schrijf in een boek alles wat in mijn hoofd opkomt
6 - mijn boek wordt beroemd later
7 - ik weet bijna niks over makeup
8 - ik draag 2 ringetjes nu al heel lang
9 - ik ben verliefd
10 - ik heb 2 hamsters , grover en guusje
11 - ik heb mijn hamster per ongeluk een keer rood gekrijt
12 - toen noemde ik hem elmo
13 - ik ging veel met jongens om
14 - ik hou meer van stoer dan van lief
15 - mijn lievelings eten is lasagne
16 - ik ben 1,55 - en dat is klein .
17 - ik hou van sneakers
18 - ik haat hakken en laarzen
19 - ik bijt velletjes van mn vingers af
20 - ik kan niet slapen als mijn kamer niet netjes is
21 - ik kan mijn kamer niet netjes houden
22 - ik heb slapeloze nachten
23 - ik luister naar liedjes die meer voor jongens zijn
24 - ik dans hiphop en jazz, maar hiphop doe ik liever
25 - zeesterren , inktvissen en zeegels vindt ik geweldig
26 - als ik te lui ben om iets in de prullenbak te doen ga ik proberen het ding te gooien en hij valt er altijd naast
27 - ik erger me aan dingen naast de prullenbak
28 - ik houdt van hardlopen
29 - ik wil nooit hardlopen in mijn eentje
30 - mijn hond heet momo , mijn kat moki
31 - ik geloof in geesten
32 - ik kijk graag naar sterren maar eigenlijk vindt ik het ook wel een beetje eng
33 - mijn mouwen moeten opgestroopt zijn, anders kan ik er niet tegen
34 - ik ben nergens allergisch voor
35 - ik heet 'Rotmensen' van achternaam en dat boeit me niet .
36 - ik wil echt kunnen vechten
37 - ik zou voor 1 dag eens een jongen willen zijn
38 - ik wil een keer in een film spelen die in de bioscoop komt
39 - ik wil een suikerspin automaat
40 - ik hou van schattige sokken
41 - ik ben slecht in wiskunde en rekenen
42 - ik draag graag vesten
43 - s'avonds/s'nachts kijk ik niet graag in een spiegel
44 - mijn lievelingskleur is mintgroen
45 - zonder geluid kan ik niet slapen
46 - ik krijg graag brieven *hint
47 - ik wil heel graag een boyfriend
48 - ik ben creatief
49 - ik ben niet emotioneel , maar als het om dinsey animatie films gaat ..
50 - ik houdt van Disney en dat zal ik altijd blijven doen . <3

Lots of love,

Nikitaaa .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten